messi

Jag var bättre på att gömma mig bakom min självbild när jag var yngre. De senaste minutrarna har jag ängnat åt att läsa igenom min gamla blogg http://godsgift.blogg.se, kanske en tre år gammal eller så. Självgod, cynisk och i-dont-give-a-fuck inställning på allting.

Helvette vad massa minnen som bubblade upp inom mig, sköna minnen. Minnen från en svunnen tid nästan. Inte att livet var okomplicerat, men jag levde lite för dagen - lite mer rock 'n roll.. Det har väll med saken att växa upp, att liksom ja..

Jag har ju tjackat en lägenhet, att jag mina vänner, har köpt en lägenhet. Det är smått en sensation för de som har kännt mig en längre tid. Men någonstans när jag läser inläggen känns allting så glorifierat, så underbart skönt och jag minns också saker som vi gjorde. Festerna man rockade, spriten som förtärdes.

Men fuckit, det är en tid som svunnit. Varför längta efter något man aldrig kan få tillbaka? Varför ändra något, när jag endå har det väldigt bra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0