konsten att cementera en grill

Jag har en dröm, eller snarare - jag har många drömmar, det här är en av dem. Skulle nog inte påstå att det är en livslång dröm, snarare ett litet starkt intresse som väckts på senare tid.

Det är dags att slänga Weber-grillen åt hädan och cementera en riktigt trofast tjänare. Jag har bestämt mig att, utan att min syster vet om, cementera en grill på hennes landställe ute på Värmdö. Det känns som att det är dags att höja nivån ett snäpp, det går inte att leka runt längre. Kan jag få ihop lådhurtsen Mikael från IKEA, kan jag cementera en grill. Det är inte så att man förväntar sig något större motstånd.

Så någongång under sommaren är ni varmt inbjudna till att grilla hos min syster, med min grill som jag har byggt på hennes landställe.

Ska nog ta och ringa henne nu...

Kommentarer
Postat av: emelie

Beklagar gårdagens förlust :)

Cementera en grill? Jaha, och du som svor över IKEA-möbeln...

2008-05-08 @ 08:28:54
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se
Postat av: emelie

Det är en bra början om du ska fixa grillen :)

2008-05-08 @ 09:34:32
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0