frukost

Jag äter frukost, det är viktigt för mig. Om inte jag äter frukost då växer det fram en liten grinig pojke som helst inte vill bli tilltalad, helst inte vill bli argumenterad emot; annars blir pojken väldigt uppretad. En grinolle, jag blir en grinolle om jag inte får äta frukost. Men själva begreppet kan ibland vara suddigt - Vad är frukost? Behöver frukost vara en tallrik gröt, med en klick sylt av valfri sort? Nej, för mig räcker det ibland med en kall öl, vid givna tillfällen. Då försvinner pojken och växer upp två snäpp och blir man igen.

Nu ska jag snart ner till affären här brevid och köpa frukost, har lite tvivel om vad det slutligen blir. Onakafil med äpple och kanel och en baguettebit med lite brie, salami, basilika och tomat. Eller ett sexpack Heineken.

Vad tycker ni?

eller snarare

Vad kommer mina chefer tycka?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Haha du, jag bor i Älvdalen som ligger i Norra Dalarna och det är väl världens håla ;)

Jag kollade på SL o då skulle det ta 40 minuter in till T centralen iaf ^^ Det som är så dumt med större städer..haha:)

2008-05-22 @ 15:25:33
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0