personligt

Det finns en skillnad mellan personlig och privat. Jag vill se mig som en personlig bloggare, jag skriver om tankar och handlingar som händer runt omkring. På ett sådant sätt beskriver jag min omgivning och genom detta mig själv och hur jag fungerar.

Men det finns så mycket och många mer tankar som jag egentligen vill skriva, men inte kan. Gränsen mellan att vara personlig och privat är hårfin och för mig livsfarlig att krossa. På de 90 sekunder det har tagit mig att skriva detta har jag funderat tre-fyra gånger på att ta bort inlägget. Likt jag har gjort med ett femtal andra inlägg som jag direkt efter publiceringen kännt lite panikartat att jag måste ta bort. Det är jobbigt.

På något sätt har jag hamnat i ett dilemma att; 'Jag vill inte att alla ska veta vad jag gör om dagarna och mitt liv' men endå har jag en önskan att uttrycka mina känslor genom skrift. Främst för min egna skull, jag älskar att skriva. Sedan blir jag bara glad ifall några läsare tycker att jag har en talang för detta hantverk, men det är inget jag prioriterar. Endock måste jag vända mig till er, då jag har kommit i någon form av dödläge i mitt resonerande kring denna fråga.

Jag vet inte..

Vad tycker ni, är ni intresserade av att veta vilka strumpor jag har på mig?

Eller

vill ni ha mina tankar?

Kommentarer
Postat av: Fredde Svensson

Jag vill gärna veta hur många pinsamma fisar du drar av per dag...

2008-06-03 @ 15:44:08
URL: http://farsan666.blogg.se/
Postat av: J

Strumpor. lätt. ;)

2008-06-17 @ 22:20:37
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0