nyktert: dag 19

Jag har gjort ett riktigt idiotiskt val under en ågrensöndag. Jag ska vara nykter i tjugio dagar. Man kan tycka att det är riktigt idiotiskt att göra detta nu när det är fotbolls-em och över midsommar och allting. När jag insåg det var jag nära att blåsa av hela arrangemanget och gå på spriten igen, bara för att fira att jag kunde.

Men, jag är en man som håller mina ord (Kan vara så att mina ex-flickvänner inte håller med *vinkar*), så jag ska hålla mina tjugio dagar. Dagen jag börjar dricka på är min födelsedag.

Så i tjugio dagar ska jag dricka färsk mynta muddlad med lime, krossad is och ginger ale. Givetvis ska jag försöka ge er dagliga uppdateringar på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0